Som om allting stannar till

Precis hemkommen från en utedag med två väldigt betydelsefulla människor, Elin & Angelica- dessa flickor slår väldigt många och jag är så otroligt glad över att ha de vid min sida :) det känns bra helt enkelt.

Sitter nu i min ensamhet och tror att jag kan sjunga och försöker tänka klart, men detta är en omöjlighet för tillfället och det grämer mig, väldigt mycket. Jag vet att jag klagar väldigt mycket, jag vet inte varför- men just nu så är det bara så. Ingenting är rätt!

Gårdagens viktiga geografiprov gick inte som jag hoppats, jag fick en total black-out och det är väldigt jobbigt med tanke på pressen som var :/ Vi får helt enkelt se vad detta resulterar och hoppas på det bästa.
Dessutom så var dagens Nationella i matte förbaskat svårt tror jag, i vilket fall så var jag inte på det klara med det. Och allting handlade typ om procent, som jag är sämst på :/ skit också.

Jag är förbannat hungrig och väntar på att mamma ska kalla från köket, min mage kommer att bli överlycklig när hon gör det, jag också för den delen.
Ikväll så blir det en alvedon & sedan sängen/tv- jag har ont i huvudet och vill bara få ligga i sängen och försvinna bort.

Jag har sagt det förrut & jag säger det igen,
någon/något vill mig illa

Avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0