Fredagskaos & tyst i bloggen..

Gårdagen var allt annat än rogivande! Visserligen hade jag sovmorgon & såg på historian en väldigt bra film, den tyska filmen undergången, har ni inte sett den så rekomenderar jag den starkt.
Men från det att jag lämnade hörsalen så blev dagen ett rent kaos.

Först är tåget i Älmhult försenat vilket gjorde att jag missade mitt x2000 i Alvesta så när jag väl är framme där så får jag boka om mina biljetter, nästa x2000 som gick en timme senare och var fullbokat, så jag fick vänta på Intercity tåget till Nässjö, där fick jag sedan vänta igen för att jag inte hann med det första tåget, så jag fick vänta på sista tåget vilket resulterade i att jag var framme två timmar senare än jag skulle.
Och mitt i allt detta så har jag en hungrig mage OCH en hungrig hund (som förvisso inte var alltför pigg på att äta hundmat när vi åt annat) men i vilket fall som helst, så rann nästan konstant och huvudet bankade, feber steg och jag gick nästan under. Men här sitter jag idag, levande och nöjd!

Vi har varit så fanatiskt duktiga idag, vi har målat färdig rummet, eller nästan iaf (Albin kör slutspurten nu). Såfort vi är färdiga ska jag skrika efter mat, min mage kurrar. Efter det så tror jag bestämt att vi skulle träffa Eric (!) men planerna ändras jämt fortare än kvickt. Förresten så har vi varit på kalas och jag hade sån otur att jag glömde mina piller i stan, så det blev inga kakor för min del :(

Efter helgen så ska den där förbannade novellen bort, den gör mer ont än nytta! f'ck
Godkväll

Avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0