När solen slutar lysa

Många känslor men inte tillräckligt med ord för att uttrycka på ett sätt som är möjligt att förstå, därför har tysta dagar passerat med rivande känsla. Spöken från förr har gjort mig påmind och dessutom gett mig en ny insikt.
Lugna dagar och djupa samtal med en old best friend. Vi kan skratta åt livet och minnas det som varit.

Skolan har dragit igång på allvar och vuxenlivet är närmare än vad jag vågar tro. Tider förändras och såäven människor, tyvärr har senare förändringar varit negativa. Leka viktig-petter kommer aldrig att vara något för mig men heller inte något jag accepterar bland folk som är mig närma, ingen är viktigare än någon annan.

Storstädning, födelsedagsmiddag för en mamma som blivit ett år äldre. Resterande tid innan John Blund spenderas i sängen. Dessutom finns det tankar som måste ränsas och beslut som måste tas.

Avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0