Let me always be with you

Jag försöker att andas mellan varven och tar varenda chans till ny energi och inspiration. Det finns fortarande stora saker kvar att utföra som ger mer ångest än vad de ger nytta. Efter imorgon så väntar två helvetesveckor (läs: överlever jag det så överlever jag nog praktiskt taget allt)

Ikväll äter jag varma mackor, dricker té, fixar ihop ett litet paket som ska skickas någraa mil söderut, ser på en film som jag sett många gånger förut, lyssnar på välbekanta röster och sammanfattar veckans fotoprojekt med välvalda meningar.

Avtryck
Postat av: Linda

Bamsekram.

Det var det enda jag ville skriva ;)

2009-12-04 @ 23:12:58
URL: http://kameralins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0