Snön faller och vi med den

27 910 tecken. 537 rader. 123 stycken. 11 sidor. äntligen är jag färdig och har skickat det genom den telepatiska atmosfären. men det värsta återstår fortfarande. först efter tisdag har jag chans att ta ett andetag med ren luft men först på fredag vågar jag öppna ögonen och tro på en förändring.

det har bara varit lugn. god mat. skönt fulla brudar, som praktiskt taget nästan satte sig i fel bil inatt när jag hämtade upp dom efter alla bravader. den ena sjöng, den andre hade mobilen fastklistrad och en tredje somnade innan vi knappt sväng runt hörnan.

ikväll läser jag förhoppningsvis naturkunskap och engelska, lägger mig tidigt i hopp om att överleva veckan utan att panga in i någon vägg!

Avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0