Det ena släcker ut det andra

När frågor om något djupare ska besvaras så finns det plötsligt inte plats för att vardagligt däremellan och då faller jag här först, inte för att det inte finns ord för visst gör de det men inte rätt ord, som räcker till och som kan beskriva tankeverksamheten fullt ut.

Varje dag har kommit med något nytt. A har börjat jobba igen så varje dag är min att fånga men just idag känns det extra tungt och tråkigt. Idag är en dag då jag inte vill vara själv alls, skulle hellre ha 100 människor omkring mig än ingen. En runda på stan hade kännts bra, men jag har en fin varelse som vägrar vara ensam utan att göra ifrån sig ljud som skulle kunna komma från en hel farm så den tanken blir snabbt islagd.

Tills vidare fortsätter jag att gnaga och hoppas att ni har det bra!


Avtryck
Postat av: Linda

Självklart Ronja! Nästa vecka, säg en dag? :) Kram

2009-07-29 @ 10:24:17
URL: http://kameralins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0