Djupa samtal & klockrena svar

Medan lover var hemma och byggde en fin trappa så tog jag bilen ner till Ljungbyhed för att träffa en människa som är högt värdesatt på min lista och dessutom en människa som alltid har kloka svar på allting och läser utan att man egentligen behöver komma med några konkreta ord. Denna A har jag saknat och jag hoppas att gårdagen upprepar sig många gånger och jag får se hur hennes lilla skatt växer, så söt och så charmig, dessutom en av de få bebisar jag träffat som var glad iprincip hela tiden :)

Idag har lover gjort färdigt trappan och jag har hovat in lite pengar, vilket är en bristvara hos mig nu efter Greece, men sålänge det serveras mat på bordet och jag har hälsan i behåll så är jag nöjd.
Sen middag, senare strukturerar vi lite, packar och myser framför en film.
Imorgon är vi on the road again..

Förresten så finns det ett nytt litet liv att välkomna, min kusin har fått en flicka.
Jag tänker på er och hoppas att allt är bra efter omständigheterna, kärlek



Avtryck
Postat av: Petra

Saknar dig systra min! Och igår berättade mamma att du inte är hemma när vi kommer. :( Men vi ses snart ändå, den 26 september är det dags för Ladies Night!

Puss puss <3

2009-07-24 @ 10:49:51
URL: http://petralindhe.blogg.se/
Postat av: Linda

And so are you :)

Jag jobbar till 15 hela veckan. Och så en del kvällar i helgen. Kanske en tur mot kusten på lördagen om jag lyckas pussla lite. Annars inga planer :)

2009-07-26 @ 11:30:27
URL: http://kameralins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0