Med vetandet växer tvivel

Fyra arbetsdagar av fem är avverkade, imorgon är det äntligen fredag och det kan inte komma mer lägligt. Dagarna går ansträngande segt framåt men när jag väl är hemma är klockan plötsligt natten och det är dags att insuga sömn innan jag åter ska upp på benen. Dagarna liksom flyter samman på något sätt, lite semster hade inte varit fel men medan veckorna rullar drömmer jag mig bort till sydligare breddgrader, snart..


aplusr



Igår när jag varit i stan för att fixa pass så åkte vi inom gravarna, stenen kom som en chock. Gravstenen var tillbaka och plötsligt stod där två namn istället för ett, jag har fortfarande inte tagit in det riktigt men jag saknar dig mormor, tänker på dig jämt och hoppas att du har det bra där du är nu!

Imorgon åker jag & e till a för att avverka en myshelg med födelsedagsmiddag och träffa saknade själar!
Tillsvidare sänder jag en tanke söderut, till en nybliven mamma och en nyvaken själ, grattis.
Vi hörs


Avtryck
Postat av: Linda

Nästa gång gör vi ytterligare ett tappert försök, det vore mysigt. För vi är faktiskt ganska dåliga på det där ;)

2009-06-25 @ 22:27:50
URL: http://kameralins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0