No words

Trots allt positivt så förlorade jag mig själv någonstans på vägen..
Tills vidare jobbar jag på att finna energi, motivation och hitta tillbaka till en ljus och stabil tillvaro..
Känslostormar, ovisshet och hopplösheten, det är bekant sedan innan men idag på en högre nivå..

På återseende, tror jag


Avtryck
Postat av: Ida

tack så mycket, det var snällt sagt! :)



jag har också lite svårt att hitta motivationen och energin när det blir mörkt så här tidigt på efetermiddagen och när hela dagarna är gråa. jag dras ner av det. dessutom är kursen jag läser just nu ingen höjdare heller, så jag är ganska opepp. jag längtar redan till ljusare tider. snö vore inte helt fel, men vår vore ännu bättre :)



många kramar!

2009-11-11 @ 13:43:09
URL: http://loveletterpapercuts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0