It's not me

Jag gör uppror mot verkligheten. Jag städar alla måsten under mattan. Håller mig levandes med lite piller och näsdroppar. Imorgon måste jag verkligen besöka apoteket, tror minsann att det är allergi och inte alls någon vanlig förkylning. Som jag vaknade imorse vill jag aldrig mer vakna. Ikväll pysslar jag, allt annat än jag borde. But like i told, mina måsten sopas under mattan- tills imorgon iallafall. Jag behöver lite ensamtid, göra lite vad jag tycker om och glömma bort allt annat. Dessutom så finns det saker jag behöver smälta, ibland undrar jag vad människor tror och vad de egentligen förväntar sig. Jag har gjort min sista ansträngnig.

Tills vidare, all kärlek.
Vi hörs när vi hörs!


Mitt lilla lyckopiller! ♥


Avtryck
Postat av: Petra

Åååh syster, lilla Enzo är bara för söt. Väldans tråkigt att han inte följer med när jag fyller år. :(



Puss! <3

2010-04-30 @ 07:32:04
URL: http://petralindhe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0