Tjejer gör det bäst

Bästehelgen. ♥
Jag ska bli bättre på att göra saker som är roliga och inte hela tiden förlora mig bland alla krav och måsten. En dag så ska jag lära mig att lita på mig själv, att jag kan och inte alltid kolla bakom axeln. Vi pratade om livet långt efter småtimmarna, både fredag och lördag. Jag är så otroligt lyckligt lottad och känner mig just idag väldigt rik. Gårdagens känsla överväldigade mig, utan tvekan och jag tror att jag lever på den ett litet tag till. Efter mycket övervägande så gick vi ner till puben igårkväll, vi gjorde definitivt fel val.



Idag så förföljs jag av ett moln av trötthet, precis vad jag förtjänar. Försöker redigera bilder till mitt projektarbete, jag har utan tvekan tagit mig vatten över huvudet men jag är inte jag för ingenting. Ikväll badar jag, dricker te, läser skvallertidning och ser på en film jag vet mördaren i innan den ens har hunnit börja.


Avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0