Osammanhängande

Ett levnadstecken efter alla bravader.
En studentfest som var över förväntan, vi tillochmed gjorde städningen rolig genom att danska med skurink och disktrasor.

Med en lite lätt välförtjänt huvudvärk så gav jag mig ut på rälsen i snökaoset. Tåg inställda, tåg försenade, slopad resegaranti, men fram kom jag. Ett annat IKEA än Älmhult var inte lätt, jag brukar veta vart allting finns, men inte då. Men vi fick det vi behövde och imorgon städar jag i ordning för att få en bebolig lägenhet igen.

När jag bläddrade i trollhättans utbildningskatalog igårkväll så fick jag en aha-upplevelse och undrade utan tvekan om deras nya utbldning var skräddasydd för mig? Nu står jag i valet och kvalet.. Socionom... Socialpsykiatrisk vård.. undrar om jag någonsin kommer att kunna bestämma mig.

Trots lov har veckan många måsten men innan jag tar tag i någonting så ska jag göra det jag gör bäst,
förlora mig i sporten!


Avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0