Out of space

Har tappat tråden, igen. Är skoltrött innan jag ens har hunnit börja igen. Jag längtar ut, till något större, givande och mer fängslande. Jag blev osäker, igen. Vill jag eller vill jag inte. Tiden börjar bli knapp och oavsett vad jag kommer fram till så känns de som att det kommer bli fel.


Jag ska ladda batterierna med lugna dagar och mycket kvalitétstid. Det kommer kännas konstigt att sitta på ett tåg, 30 mil iväg om mindre än en vecka, utan min andra halva. Men det finns något där också, inget givande i sig och inget som uttrycker det jag vill, men kärlek, mycket kärlek. Fast vem har sagt att livet ska vara enkelt, att valen ska vara självklara och att allting ska bli rätt med detsamma.
När sommaren kommer.. - som winnerbäck uttrycker det!


Avtryck
Postat av: Petra

Vilka otroligt fina bilder syster!

2010-01-08 @ 15:48:34
URL: http://petralindhe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0