Tiden läker inte alla sår



Det ska bli en förändring snart. Det måste det bli. Det är kaotiskt nu. Jag är tom i huvudet och likaså är allt annat runtomkring mig också. Det hänger på en skör tråd. Oavsett vad så blir det tårar. Jag skulle behöva komma härifrån ett tag, egentid, på ett ställe där inga andra befann sig men istället jobbar jag på ett nytt jobb i 9 veckor. Jag vågar inte ens öppna ögonen längre, vi hörs när vi hörs!

Jag vet att dina ord och råd skulle kunna hjälpa mig nu men det är försent..


Avtryck
Postat av: Anonym

Ingenting är försent så länge man själv vill. Det omöjliga går också att lös fast det tar lite längre tid.

2010-06-14 @ 22:16:45
Postat av: Linda

Jag finns här. Inte så långt borta. Jag är svår att nå just nu. Du kommer få veta varför snart. Fina du. Vi ses i sommar!

2010-06-15 @ 22:51:41
URL: http://kameralins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0