Hold on

Den senaste tiden så känns det som att jag har samlat en massa vuxen-poäng och även om sakerna i sig inte associerar till just något vuxet, så är det vuxet för mig.
Oranget kuvert. CV. Personligt brev. Jobbansökningar. Jobbintervjuer. Deklaration.

Igår sökte jag till högskolan och det vore väl otroligt om jag inte lyckas komma in på en av alla de jag sökte. Håll tummarna för mig. Stormen börjar lägga sig, imorgon lämnar jag in mitt fördjupningsarbete och sen tar jag lov, iallafall från det teoretiska. De senaste dagarna så har jag för en gång skull unnat mig själv lite nyheter i garderoben och ingen är lyckligare än jag, det var välbehövt.

Jag har haft en mysig dag.
Jag har pratat minnen med en vän från förr. Pratat framtid med min bästa vän.
Städat bort alla dammkorn och packat min väska.
Nu läser jag igenom mitt arbete och senare myser jag bland nytvättade lakan och ett väldoftande rum.

Avtryck
Postat av: Linda

Vuxengrejer. Jag hatar det. Fast allra minst så hatar jag deklarationen. Den gjorde mig glad i år!



Ha en fin dag. Vi ses nästa vecka. Jag tror tisdagen runt 16 är bra för min del. För din?

2010-04-01 @ 12:00:53
URL: http://kameralins.blogg.se/
Postat av: Linda

Vad mysigt. Promenad eller fika är vilket som för min del. Det beror lite på om våren är på besök i stan eller hur det ser ut :) Men. Gärna fika! Jag gillar fika! Haha.



Har du en bra påsk? :)

2010-04-02 @ 18:28:55
URL: http://kameralins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0