I need you to stay

För första gången på väldigt länge så känner jag mig säker. Jag känner på mig att det kommer att gå vägen och jag känner på mig att jag kommer hamna på precis den plats jag hör hemma. Om två månader så är jag fri som en fågel, därefter så läser jag det jag vill, det som ger mig något och det som för mig dit jag vill hamna med mitt liv. Allt i ryggsäcken är betydelsefullt men det är först snart jag får bredda mina vingar och göra det jag länge velat.


               
                             Solsken. Mysiga kvällar på bryggan. Grönt gräs. Färgstarka blommor.

Tills vidare så sitter jag kvar på det som finns kvar av den pinnen från förr. På tal om förr så låg jag i eftermiddags och kollade på filmer från just förr. Jag var ett väldigt livligt barn, jag visade gärna alla mina sidor och berättade också gärna om allting jag såg. Trots helgipsat ben så sprang jag runt som vilket barn som helst. Undrar hur jag hade varit idag om inte allt det där, jag känner mig fortfarande som den flickan inombords bara i ett lite större skal and that feels great :) (läs: efter att filmen var slut så visade det sig att vi hade spelat in en final från sikta mot stjärnorna, här pratar vi nostalgi och jag var självklart tvungen att kolla på det)

Ikväll kollar jag på spårlöst. Förbereder en föreläsning i kommunikation. Duschar länge och myser i sängen med min fantastiska fyrbenta vän.

Avtryck
Postat av: Linda

Det verkar som om Ronja bestämt sig, fantastiskt. Hoppas du är nöjd. All kärlek.

2010-03-31 @ 21:41:59
URL: http://kameralins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0