What's worth the prize is always worth the fight

En mysig fredag. Morgonpromenad i vårsolen. Jag kunde åka till stan i min nya kavaj, utan att frysa. Ringen kommer att bli fin och den kommer att betyda något väldigt speciellt, den 5;e juni får mer än gärna vara närmare än 2 månader. Jag har kramats och pratat om livet med en bästa vän. Slagits med människor på maxi, lönehelg it is.

Snart är hela familjen samlad. Jag ska få paket. Äta god mat och tårta. Pussa på min bättre hälft och njuta av lite ledig tid, tillsammans med mina kära.
Till dess att dörren öppnas slötittar jag på Let's Dance och uppdaterar mig om hur det går i kvällens hockey.


Avtryck
Postat av: Linda

Mysig dag det låter som. Så du slogs också om matvarorna ;) Haha, javisst är nya tider på ingång ;) dock inget storslaget. Haha. Vi får prata mer om livet när vi ses... <3

2010-03-27 @ 17:34:46
URL: http://kameralins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0