Jag önskar bort mina spöken, nu är önskan din


Jag hade en otroligt rolig kväll igår. Ett gäng med fantastiska tjejer och ett par minst lika fantastiska killar. Jag är glad att mina fina vänner tjatade med mig igår, med facit i hand så hade jag helt klart gått miste om något. Det var vildt och även om dagen idag helst har varit en dag jag kunde hoppat över så var de värt det, utan tvekan.

Det var många gamla spöken ute i vimlet igår, vissa mer omtyckta än andra. Och på tal om spöken.. mina drömmar har helt klart börjat gå in på villospår, jag har under dagen försökt tyda dom men utan resultat, ju mer jag tänker desto djupare blir det.

Grattis på 67-årsdagen mormor. Jag hoppas att de andra änglarna i din himmel bjuder på tårta idag :) Förresten så tror jag att du hade kunnat tyda min dröm, saknar dig!

Avtryck
Postat av: fanny

<33

2010-05-10 @ 19:59:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0