Je nage en eau trouble

Det har varit tyst ett tag. Det behövs ibland. Jag pluggar varje vaken timme om dygnet. Ibland ger jag upp. Allt annat har hamnat i skymundan den sista tiden, jag vet knappt vem jag är längre. Ena dagen har det varit rinnande ögon, andra en näsa som inte är andningsbar, tredje en hals som inte är av denna värld, det varvat med kronisk huvudvärk och stundtals en otrolig ledvärk. Jag tror att det är stressen men den kommer jag inte undan än på ett par veckor, så jag får helt enkelt lära mig att leva med det tills vidare..

22 timmar på 4 dagar, jag är stolt över mig själv. Något jag är mindre stolt över är hur min handstil förstör allt det fina, hilma tur att det inte är den som avgör betyget trots allt.
Ikväll har jag umgåts med min fina barndomsvän. Vi har varit lika crazy som förr, fast idag med en bil som rekvisita. Imorgonkväll slår jag klackarna i taket med ett gäng fina tjejer. Det är allt annat än vad jag har tid för, egentligen. Dock så argumenterar dom bra för sin sak och jag har trots allt aldrig gett Granada en chans, imorgon blir både första och sista gången.

I'll be back. Men först på allvar den dagen jag kan lägga mig ner, känna lugnet och vara nöjd med mig själv. Än så är det långt borta.
Kärlek


Avtryck
Postat av: Petra

Bra att du visar var skåpet ska stå! :) Jag har alltid haft jättekul på Granada och det tror jag att du också kommer att få! Se upp för trappan där inne bara!!

2010-05-08 @ 09:10:04
URL: http://petralindhe.blogg.se/
Postat av: Ida

tack för dina fina ord och orden om din mormor i nedanstående inlägg träffade mig rakt i hjärtat. (nu har vi bara minnen kvar)



stackare, hoppas du blir fri från alla måsten och förkylningar snart. och hoppas du får det roligt med tjejerna! mångamånga kramar <3

2010-05-09 @ 16:29:23
URL: http://loveletterpapercuts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0