baby, drown me in love

Timmarna har rusat på som bara den idag detta både på ont och gott, men på något sätt så känns det skönt att klockan nu är strax efter halv åtta för jag känner för att slänga mig i sängen och kolla på tv och efter det sova som en stock. Men det dröjer ett par timmar till, men ändå. Måste försöka komma i säng i någorlunda tid, då jag inte är ledig imorgon eftersom vi har extramatte, men istället är jag ledig på torsdag då vi har vårt arbete på socialkunskapen som vi är färdiga med & lediga från geografin då Jörgen är i Stockholm. Det känns skönt :)

Nu vankas det mat i köket och jag längtar, för det kommer att sitta som ett smack i kistan, vrålhungrig.
Jag vill ha fredag för då kommer mitt hjärta och då får jag pussas, jisses vad mysigt :)

Kärlek!


Avtryck
Postat av: E och J

händer idag? =)

2008-04-09 @ 08:50:04
URL: http://BEAUTIFULBEATIFIC.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0