"du kan aldrig glömma den ditt hjärta håller kär"

Fredageftermiddag och det gör mig överlycklig, gick hem lite tidigare och får på så sätt lite längre helg än mina kära klasskamrater. Ska snart sätta mig i bilen för en färd till Älmhult därifrån mitt tåg går, som ska ta mig till Lidköping & Albin, känns underbart. Ska göra ett stopp på vägen för att köpa lite dricka och någon bra tidning att läsa, så att jag inte dör av tristess under färden.

Skolan är mer än stressig just nu och jag borde verkligen ägna en del tid i helgen åt plugg, men jag behöver verkligen en paus nu. Men jag är inte den som är den utan jag är den andra och detta innebär att jag som den människa jag är låter det glida in lite i sista stund, jag vet att jag bara har mig själv att skylla och därför inte ska klaga men jag gör det ändå för det känns bättre.

Vad som sker ikväll är fortfarande oklart så jag får se vad A har planerat när han möter mig på torget :)
Nej, på återseende kära vänner, ha en trevlig fredag :)

Avtryck
Postat av: Anonym

Tack, ska bli dundermysigt =) Ha en skön dag.

2008-04-05 @ 12:31:06
URL: http://lillefots.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0