"hur fick jag dig att älska mig"

Vilken natt säger jag bara, har haft mardrömmar as hell och vaknade helt kallsvettig med tårar i ögonen. Jag har dessutom vaknat minst 10 gånger under natten också, det har varit förbannat jobbigt :/ Grr.
Nu har jag iaf varit i skolan och genomfört redovisningen, så har bara en redovisning kvar nu - nästa tisdag. Nu börjar jag inte igen fören klockan halv 1, känns både skönt och inte. Jag borde göra något vettigt med tiden jag har fram till dess, men jag är alldeles för trött :/ Försov mig imorse också, så jag ser ut som ett levande spöke- go girl.

Efter skolan blir det kafferep hos Langebejb, kan dock inte stanna för länge då tiden inte räcker till. Men någon timma har jag bestämt för att avvara, mest för att det är mysigt och känns skönt att bara snacka lite skit, för det är vi förbannat bra på vill jag lova.

Hur jag spenderar tiden tills skolan kallar tillbaka mig återstår att se, men lite mat borde jag iaf fixa om jag ska klara av dagen.
Ha en bra dag!


Avtryck
Postat av: malin

ja allt är bra =) du?

2008-04-08 @ 13:11:17
URL: http://chakrat.blogg.se
Postat av: Lillefot

Tackar och bockar för den vackra kommentaren ;) Så glad blev jag. Ska kämpa vidare i väljandet. Beslutsångesten är stor, hehe.

2008-04-08 @ 16:51:43
URL: http://lillefots.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0