I'm back

Efter en längre bloggpaus, ett längre uppehåll, en längre paus så är jag tillbaka igen, iaf för ikväll.
Har hänt väldigt mycket det senaste, som varit omtumlande och som jag inte riktigt vetat hur jag skullat handskas med, det vet jag fortfarande inte och kommer förmodligen inte att komma under fun med det heller- jag får helt enkelt göra mitt bästa.

Helgen spenderades i Lidköping hos min sötplutt, vi hade en trevlig helg- det finns dock undantag och lördagnatten blev inte vad vi tänkt- ingen sömn och vi gick agera städtanter i närmare 3 timmar. Blev grillning x2, gissa om det var gott? :) Jotack. Mamma & pappa var så söta att de hämtade upp mig i Jönköping i söndagskväll, så jag slapp åka själv ända hem till skåne.

Igår & idag har solen (precis som i helgen) lyst för fulla muggar och det är så otroligt härligt. Jag har spenderat mycket tid ute, trots att jag skulle behöva lite tid inne- då det finns viktiga saker som måste göras, precis som alltid- men jag är jag och det borde ni ha lärt er vid detta laget.

Psykbryten är förtillfället många och jag önskar mig bort för ett tag, bara tills jag är back on track och står stabilt med båda fötterna på jorden, men än känns detta långt iväg.
Ta hand om er!

Avtryck
Postat av: Käärstin

Ronja!

2008-04-23 @ 13:29:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0