Ljug, ljug och kyss mig hårt en sista gång

Tisdagkväll, skoldagen var måttligt slapp. Redovisning på engelskan som kunde gått bättre ja, men so what. Hade dåtid på ca 3 timmar och därefter en uppsats i svenska och sedan var dagen slut. Var hemma strax efter två men jag har inte gjort någonting vettigt av denna dagen ändå, typiskt mig? JA!

Var ute en liten runda med Matilda, Amela & Madde i det fina vädret och efter det så var jag ute och lekte med boll med voffe ett bra tag. Jag & mamma har grillat ikväll, gött som kött och nu sitter jag bara här och lyssnar på härliga låtar. Har börjat lite på en ny design idag, men jag är inte klar för här ska det finslipas så vi får se hur det slutar. Får sätta mig ner när jag har stunder över, för nu är det rätt så mycket tyvärr. :/

Imorgon är jag ledig och det är välbehövt, ska försöka utnyttja dagen till fullo då det finns massvis som väntar på att göras, men vi får se helt enkelt. Ska inte låtsas att jag kan planera, för det är jag sämst på och kommer förmodligen alltid att vara.

Jag är helt enkelt inte på topp någonstans, hoppas att det finns sista minuten tills på fredag så jag får träffa min kärlek iaf.

Avtryck
Postat av: malin

tack så jättemycke =) vad görs?

2008-04-02 @ 10:13:10
URL: http://chakrat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0