Tiden läker inga sår och det som inte dödar stärker inte heller

Måndageftermiddag, en ny skolvecka har dragit igång och jag vill inget hellre än att få frihet och vara ledig. Dessutom så har vi extramatte några onsdagar framöver, it sucks. Någom annat som också sög var att vi idag hade samhällskunskapsprov ;/

Nåväl, jag tog mig ingen tid för uppdatering i helgen då jag knappt suttit något vid datorn och för att nämna det kort så har vi tagit det lugnt, badat badtunna och vi har även haft sällskap av Rickard, Rebecca, Andreas och Björn. Dessutom så åkte jag en massa buss igår, måttligt jobbigt. Men vad gör man väl inte för kärleken? :)

Idag har jag en hel del som måste fixas, då det är väldigt stressigt juist nu. Som nummer ett idag så ligger "Tuesdats with Morrie" page 100-150 + questions, som ska redovisas imorgonbitt så egentligen borde jag ägna eftermiddagen åt dessa måsten och sitta här ikväll istället. Men datorn har någon sorts dragningskraft, vilket är förbannat trist egentligen. Men men, jag är en sistaminutenmänniska så varför inte leva upp till det som alltid annars?

Nu ska jag iaf kolla bilderna på bilddagboken och därefter häcka framför tv;n, är trött och behöver vila innan jag ska ta tag i något viktigare. Adjö!

Avtryck
Postat av: Zoe

Lasse Lindh rubrik om jag minns rätt? Sista minuten människa är jag med, hur mycker jag än försöker ändra mig... Lycka till!

2008-04-07 @ 14:38:05
URL: http://zoelidbom.blogg.se
Postat av: Eluään

SVAR: Nämen tackar! Vad snällt av dig:)

2008-04-07 @ 18:36:42
URL: http://eluaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0