Uppdatering

With a mask on- och även torsdagen börjar närma sig sitt slut. Dagen har gått fort, hade egentligen sovmorgon till halv ett idag men jag var duktig och cyklade till jobbet för att tjäna lite pengar innan jag började. Är såklart skönt när pengarna rasslar in på kontot, men innan dess så är det inte vidare skönt. Eller jag är egentligen ganska nöjd med mitt jobb, jag ska inte klaga- men jag känner för det.

Väl i skolan så hade vi en givande (!?) samhällskunskapslektion, i vilket fall så var den måttligt trevlig med vissa undantag såklart. Efter skolan så har jag varit som en tung hösäck, jag satte mig framför datorn och därifrån har jag inte gått många gånger. Var nere i byn en runda och var såäven och hälsade på min söta syster (Tanja) och då fick jag träffa hennes förbaskat söta lillasyster Fiffi. :)
Nu har jag hamnat här igen, håller på att fixa en renovering till bloggen.

Imorgon ska jag grillas i skolbänken, tyskaprov- men nej det är inte min starka sida. Allra helst inte när jag inte riktigt vet vad jag ska plugga på eller hur jag ska plugga på eller ja, allt det där.
Ikväll blir det grillning med mamma & pappa, innan dess borde jag ta en dusch.

Ni är då likadana allihopa & jag förstår absolut ingenting
men det hör väl egentligen inte hit

Avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0