Stressmänniska, hej & hallå.

Det känns som att jag har stressat från det att jag steg upp imorses till det att jag nyss har kunnat landa i lite ro.
Började med att jag iprincip försov mig med tanke på att jag nu också har en liten hund som till skillnad från den store behöver mat på morgonen och behöver vara ute för att springa av sig lite grann innan jag lämnar de och ovanpå allt så måste jag hinna göra mig själv i ordning och försäkra mig om att jag har alla saker med mig, försover man sig då så blir tiden knapp.
Efter skolan så var det direkt hem för att ta ut hundarna och vara lite med de, därefter var jag tvungen att börja plocka i ordning på rummet (dammsugning etc. får vänta till imorgon eftersom att tiden inte räckte till idag). Sedan var jag även tvungen att ta Enzo på promenad och posta pappret till jordbruket innan det serverades mat klockan halv sju och klockan sju skulle jag vara några hus iväg för att sitta barnvakt, som förövrigt gick bra.
Efter mina timmar som barnflicka så försvann jag ut i mörkret för att gå inom Amela & Matilda för att prata lite och nu har jag just landat här i stress, som den stressmänniska som jag är.

Trött och sådär fredagshängig ska jag nu ta ut E på en sista kissestund och därefter lägga mig till ro och läsa lite innan nattens timmar passerat iväg alltför lång, dessutom ska jag ringa till min plutt och ha ett sött litet godnattsamtal. Som jag saknar honom!

Godnatt kära vänner & hoppas att er fredag är bra

Avtryck
Postat av: Linda

Du har hållt igång du, glöm inte att andas mellan varven ;)

2008-08-23 @ 13:36:46
URL: http://lillefots.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0