Sweet.

Det började igåreftermiddag/kväll och det har blåst storm hela natten vilket har resulterat att jag har sovit som en kratta. Känns som tt det börjar lugna ner sig, men just när jag tänkte på det så hörde jag hur taket slog igen :/ buhu.
Vi spenderade hela gårdagen framför tvn, en massa bra filmer och bara slappade, åkte dock ut en runda för att handla, men vildare än så blev det inte.
Man blir dessvärre så förbannat försoffad om man bara ligger inne en hel dag och därav så hoppas jag att vi kan göra något idag trots att vädret är skit.

Idag är det 1 år sedan jag tog ett beslut som visade sig att det skulle förändra mitt liv och de har det verkligen gjort också. Vad det rör sig om spelar ingen roll, men jag är idag världens lyckligaste över det. Och det hoppas jag att du också är.
v

Nu ska jag lägga mig hos Enzo och busa, adjö!


Avtryck
Postat av: Angie

<3<3<3 Okej, hur länge stannar ni då? jag vet nämligen inte än när jag kommer hem! "/ SAKNAD, det var så länge sen nu! :( <3

2008-08-05 @ 14:01:43
URL: http://onda0nda.blogg.se/
Postat av: Angie

RonjaRonjaRonja, klart vi ska träffas, jag saknar dig GAAAH sååå mycket ska du veta - och jaaaa, jag hinner komma hem tills nästa torsdag! :) Skönt att jag inte är ensam om den saken. ÄLSKAR DIG! <3

2008-08-06 @ 12:58:04
URL: http://onda0nda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0