Julklappsmys

Det är inte varje dag man vaknar av en att det känns som att huset ska rasa samman, men idag inföll den dagen och när hela huset bara skakade så trodde jag att det var krig, men med turen på vår sida så var det inte så illa utan bara en jordbävning.
På tal om saker som inte sker så ofta så sjöng vi simply the best för vår fina lärare Bosse idag & gav honom en present, för nu ska han jobba med forskningsarbete och vi kommer inte att ha honom som det ser ut nu, tyvärr. Ett fint avslut med en sämre känsla!

Jag har inhandlat min sista julklapp idag och det känns skönt att ha allting färdig till det, ikväll/imorgon ska jag även försöka få färdigt historian, vi fick despans och det är jag glad över och efter det ska jag bara julstäda, julpynta och göra allt det där mysiga som hör till julen, underbart :)

Felet var inte vad vi trodde så frågan är om den datorn någonsin kommar att kunna starta igen?
Nåväl, lite mat skulle inte vara fel- vi hörs :)


Avtryck
Postat av: M

Simply the best är ju en låt som kan få tårarna att falla på direkten. Så starka minnen. Så bra låt..

2008-12-18 @ 12:51:40
URL: http://headless.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0