Snön faller och vi med den

Att julen står och knackar på ytterdörren riktigt snart är ett faktum men det är först nu jag insett det, när jag & mamma spenderade timmar i byn för att uträtta ärenden som har med julen att göra, julklappar är inhandlade, inslagna & så även beställda. När jag sedan gick utanför ytterdörren ikväll för att ta cykeln bort till Emellie så kom jag på mig själv med att säga "men vad i helvete" nästan lite argsint när jag såg snön falla till marken. Jag som älskar snö, det tog nog bara emot att sätta sig på cykeln, för när jag väl kom iväg och såg lysande adventsljusstakar i alla fönster så sken jag starkare än solen :)

Jag har precis spenderat en timme framför tv;n och kikat på oskyldigt dömd, jag hörde att sista programmet sänds nästa onsdag det gör mig lite ledsen, jag fullkomligt älskar det programmet :) Nåväl, mamma är borta ikväll & pappa värmde pizza som jag varken tål eller är särskilt förtjust i så jag får nog se vad jag kan åstadkomma i köket innan klockan blir för mycket.

Enzo stökar runder så nu får jag ta honom i kragen innan allt julpapper är borta,
på återseende!


Avtryck
Postat av: Linda

Ja, herregud. Jag känner mig helt handikappad ;o) Hoppas innerligt att den kommer tillbaka innan jul. Hoppas du mår bra söta Ronja. Puss!

2008-12-04 @ 08:58:47
URL: http://lillefots.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0