Det finns idioter och sen finns det ju idioter också, jisses

Vart tar tiden vägen egentligen? Den frågan kommer nog föralltid att vara obesvarad, för mig iaf. Gick hem till min kära vän Emellie i eftermiddags och därifrån gick vi ner för att kolla igenom byn's få affärer, jag lyckades hitta ett par skor (som mamma förvisso betalade lite senare efter jobbet) och sen så hittade jag även en fin t-shirt till min söta pojkvän :)
Nathalie mötte oss vid FH, därifrån gick vi tillsammans upp till pulsen där slog vi ihjäl ett par timmar med en massa prat och lite spelande av spel, hör & häpna. Varit väldigt trevligt, så tack tjejer!

Nu känner jag doften av en middag som kommer att sitta perfekt, vilken tur jag har som har en mamma som är bäst på att laga mat.
Sen ska jag lägga mig framför tv;n innan det är dags att sova.

Adjö kära vänner!


Avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0