Fredagsord

Små lätta moln, men solen har övertaget. Det är verkligen så mysigt när man tittar ut och ser hur solen bara skiner, love it :)

image6image7

Gårdagen blev både lyckad & mysig :) Tacka den övre makten för att jag har dig vid min sida. Efter en mysig middag & en mysig fika, så begav vi oss en stund hemåt till Emellie, där även Matilda infann sig. Vi såg på lite tv och snackade, kändes skönt nu när jag ska vara utan dem ett litet tag.

Känner mig för tillfället lite småstressad, jag sitter i morgonrock, jag har inte packat, jag har inte gjort någonting och om ungefär två timmar så kommer Jonas och hämtar oss :/ Lite speed på mig hade helt klart inte varit fel, men jag är inte riktigt av den sorten.

Men ja, vad gör det om hundra år?
Nu ska jag iaf avrunda, på återseende.

Avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0