Jag flög mig fri, men aldrig hel

Jag tar nu oskulden av min nya blogg, det var en evighet sedan jag sist skrev någonting över huvudtaget här, men nu är jag tillbaka; på ny andress.
Under tiden som jag lekt med mina tankar och liknande så har jag faktiskt hittat en påse med motivation i fickan och jag hoppas att den håller i sig, för jag saknar verkligen att sitta här och bara låta fingrarna springa över tangentbordet :)

Idag är det lördag, dagen efter dagen och huvudvärken är självförvållad, just därför hade jag inte tänkt att klaga över den. Gårdagen var bra trots att det blir lite kalabalik, men sådant händer och det var inte hela världen. Jag sitter här nybadad & hyffsat nyvaken, tänkte göra lite frukost för jag känner att magen gör lite ont sådär :/

Klockan kvart i tre så kommer Angelica och hämtar mig, vi ska till Markaryd och hämta A v sen vidare till Hässleholm där bror lite senare ska ha "kalais" för familjen. Ska bli lite småmysigt att vara samlade sådär då syster tagit ledighet från storstadslivet uppe i Stockholm. Det känns som en evighet sedan vi sist var samlade allihopa, så jag ser verkligen fram emot det :)

Nu måste jag helt enkelt lyfta rumpan och fixa i ordning det som ska fixas innan Angelica kommer.
All kärklek vänner!


Avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0