Min älskling har ett hjärta av snö

- idag har jag haft en riktig winnerbäckdag, åh vad jag saknar konserterna, jag vet hur nostalgisk jag blir. jag tror bestämt att jag tar en tripp eller två i sommar.

Det känns skönt att det är tisdag, för då är det Onsdag imorgon vilket innebär ledighet. Dessutom så slutade jag klockan ett idag, för då var jag & min fina Tanja klara med vår analys. Har haft en riktigt lugn dag idag, bara legat framför tv;n och suttit här ett tag också. Tänkte egentligen ha tagit mig ett varmt långt bad ikväll, men jag känner att jag väntar med det tills morgonkvisten istället, jag ska ju bara sova inatt ändå.

Jag tror bestämt att jag är rätt mör, så orkar inte göra något djupare. Det får ta stopp här, innan jag börjar gräva.
/r

Avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0