Jag älskar mitt meningslösa liv, hur är ditt liv?

Det har varit väldigt tyst i bloggen under helg och jag ber om ursäkt för det. Samtidigt som det har varit skönt att inte skriva så har jag saknat det dock att det bara är två dagar. Men ja, helgen har varit helt kaotisk och jag har helt enkelt inte kunnat..

I fredags när jag anlände så lagade vi lite mat och cyklade efter det till majåker hem till Robin och därefter till Anders, det blev någon öl och en massa snack. I lördags så var vi först på stan en runda för att fixa lite dricka etc. Därefter åkte vi till blomberg för att bada och efter det skulle vi hem för att göra oss i ordning. Lite senare så tog vi cyklarna till Anders på majåker för där skulle det festas :)
Till en början så var det en riktigt lyckad fest och jag hade förbannat kul men visst låter det för bra för att vara sant? Javisst så var också fallet, efter en viss incident så flög jag i taket och helt plötsligt så var det slagsmål, dessvärre så kan jag inte förstå att vi 30 minuter tidigare satt ute och pratade om hur dålig stil det är att slå tjejer- ändå så gör du det? Hoppas att du brinner i helvetet, för du förtjänar inget bättre!
Med gråten i halsen så ringde jag efter Calle, han skjutsade hem oss och kom därefter med cyklarna men tydligen så ville Albin inte lägga sig då så vi cyklade tillbaka till majåker (då idioten hade tagit sitt pick & pack och dragit hem). Vi fortsatte att dricka osv och vipps så var det bråk igen? Jisses vilken kväll.

Igår när jag skulle åka hem så fortsatte min otur och jag trodde att jag skulle krevera. Mellan Jönköping och Nässjö så står det FYRA KOR PÅ RÄLSEN och två av dem vägrar att flytta sig när tåget tutar så vi körde över de, fyfan säger jag bara. Ljudet bara spelades om och om igen i huvudet, jag blev riktigt rädd och tyckte så förbannat synd om kossorna.
Vi blev stillastående i skogen i en timme innan vi fick klartecken att evakuera tåget och vänta på ersättningsbussar, sen var det ett kapitel för sig själv att hitta tåg som gick vidare så att jag kunde komma hem, klockan blev lite för mycket och jag var hemma ett par timmar försent vilket resulterade i att jag inte kom till jobbet fören halv tio imorses.

Nej jisses vad text det blev, förlåt.
Nu ska jag göra mig ordning och sedan på bio med syster.
Adjö


Avtryck
Postat av: Kärstin

Fy fan.

mitt liv känns också fruktansvärt meningslöst just nu :/

Väntar på bervet :) <3

2008-07-14 @ 18:18:58
URL: http://kyubari.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0