Kärleken ger oss vingar..

Gårdagens väder gav mig nästan en ursäkt till att bara ta det lugnt hemma i sängen och soffa, vilket jag också gjorder :) Tog bara en liten paus för att städa undan och på kvällen sprang jag iväg för att hyra en film till mig & a, som förövrigt var en riktig b-film.

Nu sitter jag här och sjunger melissa i min ensamhet, börjar få lite små ångest för att det är så fint väder och jag sitter här. Men det blir så varmt att sitta ute på gården, vilket betyder att jag isf måste ta mig till ett ställe någonstans runt vänern och eftersom att Albin jobbar så blir jag tvungen att göra det ensam, och det vill jag inte :/ För om jag förstod det rätt så skulle G o/c ha picnik, vilket jag intekan följa med på då jag har en hund som inte kan vistas i sol hela dagen utan som måste ha skugga. Han fyllde förresten 2 månader igår, söta lilla Enzo:)

Nej, om man skulle börja göra sig i ordning lite, kanske även ta en dans med dammsugaren innan A kommer hem på lunch. Egentligen borde jag vara så söt att jag lagade mat också, men jag vet inte vad han vil ha så det skippar jag (a)
Puss & Kärlek söta människor!

Avtryck
Postat av: L

Tack för det, hoppas du har det bra? :)

2008-07-31 @ 16:42:18
URL: http://lillefots.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0