Marknadshysteri

Vilken dag.. Allt har gått så förbannat segt men vips så är klockan alldeles strax 21?
Jag är lite lätt utmattad och i ärlighetens namn inte alls sugen på att skriva någonting, men ändå dras jag hit för att göra det. Kort & lätt, jobbet gick måttligt segt och jag har idag inte haft alltför mycket att göra fast å andra sidan så har jag inte skaffat mig något att göra heller..

Efter jobbets slut så åkte jag på marknad med mam & sis, vi gick i flera timmar och är precis hemkomna. Galet att man kan göra av med 400:- på en jävla marknad? Jag hatar att göra av med pengar, får jämt sån ångest då.
Nej, nu blir det kvällsmat och sedan tv!

Har förresten fått bilderna från stockholm nu & inom snar framtid så bjuder jag nog på något :)
godnatt!


Avtryck
Postat av: S

Tack så mycket!! =)

haft en bra dag?

2008-07-09 @ 22:04:34
URL: http://eyeshot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0