Sänk mitt hjärta som en sten..

Just nu vill jag känna det där magiska konsert-ruset. Ge mig Winnerbäck, ge mig Kent, ge mig Håkan- ge mig allt det där.

Idag har jag bakat laktosfria kakor så att det har stått härliga till i köket :) Började strax efter lunch och var inte färdig fören klockan närmade sig 18, blev både kärleksmums, brownies och som grädden på moset- brownies :) Vad jag ska gotta mig sen när jag är sugen.

Efter bakningen så blev det en dusch och det där och jag promenerade sedan genom skogen för att senare landa på en väns veranda för att prata lite. Dock blev det en del fyllesnack för folket som var där och drack, för mig så blev det en cider och sedan gick jag hem igen.
Åt lite god mat för en stund sedan och har nu hamnat här för att fördriva tiden lite, jag orkar inte göra något mer än att bara finnas till nu, är trött som en gnu men kan inte sova så jag tror bestämt att jag ska försöka leta upp ett par skor att beställa :)

Men innan dess så ska jag svara på en djuprelaterad fråga, godkväll!
Förresten så vill jag ha fredag nu, söta söta Enzo :)

Avtryck
Postat av: L :]

Intressant teori, och jag håller med. Det måste finnas fler människor som är ämnade för andra ting och levnadssätt. Det gör mig nyfiken. Skit störande.

2008-07-19 @ 22:34:45
URL: http://lillefots.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0