Skjut ingen imorgon, du kan skjuta idag

Bara för att världens sötaste Elsa fyller två år idag! :) Så söt så söt var hon när vi kom för att lämna paket, vilket promblem hon hade med att öppna. Snöret ville helst fastna mellan tårna och pappret satt lite väl hårt. Dessutom så missade hon att hon hade fått två paket när hon hade öppnat det första och gick iväg så fint så med pusselväskan :)

Jag har bestämt mig för att inte yttra mig om jobbet längre, när jag säger att vi inte har något att göra då kommer det dagen efter en drös med ordrar och jag blir stressad as hell och när jag säger att vi har så mycket att göra, då blir det helt plötsligt tyst och jag får göra massa ovärda saker som egentligen borde göras i vinter. Jisses, från och med så är jag tyst och hoppas på att det löser sig så fint ändå.

Efter jobbet så skulle vi åka till Glimåkra för att kolla in en söt liten affär med en massa smycken men den hade dessvärre semesterstängt så vi fick åka hem igen. Hittade världens tuffaste födelsedagskort till Tobbe som jag kommer att skratta åt när han får det nästa helg. Nu ska jag bara försöka hitta en lika perfekt present också och det är desto svårare!

Imorgon är det fredag och helgen ska vara lugnare än någonsin, jag ska vara fröken duktig och städa massavis i hela min garderob och även fixa i ordning de saker jag har i lilla förrådet. Om jag hinner så ska jag åka till IKEA och införskaffa mig lite nya saker :) Och sen ska jag dessutom baka lite kakor. Vilken helg, den ska vara min. Och egentligen så hatar jag er för stunden. Helst av allt hade jag velat träffa A i helgen men så blev inte fallet, för han hade tydligen inte så pass mycket vilja att masa sig ner hit så jag blir ensam!

Snart är det grillad mat och sedan blir det till att läsa några sidor!
Förresten söta Linda, jag hoppas att du får en underbar kväll, att du njuter och älskar för mig med och viktigast av allt, att du inte glömmer att hälsa Lasse & gänget.

Adjö!


Avtryck
Postat av: Kärstin

hoppas iaf du får ditt löshår snart.

Sorry, att jag inte kunde fixat <3

2008-07-17 @ 22:15:51
URL: http://kyubari.blogspot.com/
Postat av: Petra

Den där när du böjer dig framåt och har handen på ena knäet.

Puss

2008-07-18 @ 08:28:43
URL: http://petralindhe.blogg.se/
Postat av: L :]

Grattis till lilltjejen.

Och tack för fina ord. Winnerbäck var underbart :D Helt oslagbart!

2008-07-18 @ 20:12:45
URL: http://lillefots.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0