Tag min hand, vi ska aldrig skiljas åt

..aldrig skiljas åt

Jag vet inte varför men jag älskar denna låt, den är så bra och känsloladdad (hade det varit han istället för hon) så hade den stämt perfekt, jag har helt enkelt fastnat för den :)
Arbetsdagen har passerats och nu är det bara två dagar innan ledighet & mys med mitt hjärta.

Har varit duktig idag och skickat in ett papper om nytt bankomatkort så att jag kan ta ut mina pengar igen med tanke på att det förra strejkade totalt och ville inte ens ge med sig i automaterna, så nu är jag utan pengar tills jag får mitt nya kort med tanke på att banken stänger klockan 15.00 varje dag och jag slutar först klockan 16.00.

Magen strejkar fortfarande och det börjar bli riktigt jobbigt nu, blir nog ett samtal till doktorn imorgon och försöka reda ut det här på riktigt för det är verkligen någonting som inte stämmer. Och ikväll ska vi äta korv, jag är så sugen och så hungrig. FAN! :(

Ikväll är det bra på tv;n och jag känner för att bara slänga mig i sängen, helst av allt hade jag velat ha ett stort choklad och mumsat på, men inte det.
God kväll!


Avtryck
Postat av: Anonym

Varför strejkar magen tro? Stress? Allergi? Hm, hoppas det bättrar sig iaf. För mat är underbart ;D

2008-07-02 @ 22:10:03
URL: http://lillefots.blogg.se/
Postat av: Kärstin

varför strejkar den? :( <3

FÖRLÅT JAG ÄR DEN SÄMSTA BREVVÄNNEN! :((((

Men jag ska skriva nu, typ. eller ikväll iaf!

<33333

2008-07-03 @ 19:46:38
URL: http://kyubari.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0