Vart du än befinner dig, har du en famn för mig?

Torsdagkväll och imorgon avverkar jag mitt sista arbetspass för denna vecka och därefter väntar två dagar av ledighet, ingen är gladare än jag :) Dessutom så kommer min söta pojkvän också, som jag längtar efter en puss. Ibland känner jag mig fånig, men fan vad jag älskar honom.

Har slagit ihjäl ett par timmar med en kär vän efter jobbet. Var längesedan vi sågs så det var skönt att träffas och bara sitta och prata utan att behöva passa sig för vad man sa utan bara prata på :) Love it!

Tänkte föna håret & förplatta det för att bespara lite tid imorgon, måste ju nämligen åka till Alvesta direkt efter jobbet och vill då inte se ut hur som helst.
Jag är trött, hänging och allmänt less på att det ska vara såhär. Orkar dessutom inte ha det såhär med magen längre, jag pallar verkligen inte det :/ Utan mat så fungerar ingenting.
Om den där dumma läkaren på Hälsoringen inte kommer på någon bra ide imorgon så blir det sjukhuset nästa. Eller efter i helgen i bästa fall, vill få vara med A i helgen även fast jag vet att jag borde kolla upp det riktigt nu!

Nej, nu ska jag kika runt lite och därefter fixa i ordning lite.
Godkväll.

Avtryck
Postat av: Kärstin

ronjaaa, bli frisk människa!

:(

Vet du vad jag har gjort nu? :o (A)

Tss..<3

2008-07-03 @ 22:30:20
URL: http://kyubari.blogspot.com/
Postat av: Linda

Vad lurigt, jag hoppas det löser sig. Har också haft en del problem men efter många om och men kom läkarna på att jag var glutenintolerant. Well. Hoppas du klarar dig utan det iaf ;) Lycka till med allt.

2008-07-03 @ 22:56:27
URL: http://lillefots.blogg.se/
Postat av: Junitjej

Vilket underbart väder vi har!

2008-07-04 @ 11:53:13
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0