I wanna be a rockstar!

Så skönt så skönt, idag var sista såkallade skoldagen. Provet gick inget vidare men jag orkar inte gräma mig över det längre, får helt enkelt ta det som det kommer. Har däremot en inlämningsuppgift kvar som jag måste försöka fixa till imorgon så att jag kan lämna den i kyrkan på torsdag, sen är det sommarlov på riktigt om man bortser från jobb förstås. Så fullt så skönt som jag vill att det ska vara kommer det inte att vara, men får helt enkelt ta vara på tiden :)

Slutade innan tio imorses och har under dagen varit på väldiga äventyr, i hässleholm & älmhult. Inhandlade förvisso bara en ny kjol och en söt present till en speciell person som betyder väldigt mycket :) I övrigt så fikade jag och mam på stan i väntan på att sis skulle sluta, och på ikea handlade de lite småsaker :)
Dessutom så har jag och Petra varit i byn och fixat de tillbehör vi behöver för att fixa till vår lilla överraskning :) Kommer bli kanon.

Är måttligt trött idag efter en sömnlös natt, precis som väntat så kunde jag inte sova fören jag visste säkert och då var klockan närmare 03.30, inte fullt så skönt. Dessvärre så kan jag inte sova och känner mig så förbannat stressad. Imorgon blir en lång dag, jobb från 07-16, men det klirrar gött i kassan senare och det är aldrig fel.

Avslutningsvis så bjuder jag på ytterliggare en bild :)


kärlek.

Avtryck
Postat av: Käärstin

bilden är otroligt fin :)

2008-06-03 @ 22:00:38
Postat av: Anonym

Vad skönt men sista skoldagen! Älskar bilden, vem har tagit den tro? :o)

2008-06-04 @ 17:28:35
URL: http://lillefots.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0