The dark side doesn't have any answers

Det gör ont så ont och jag kan knappt skriva. Det är väldigt jobbigt, för jag måste skriva med de andra fingrarna .:(


mitt finger gråter idag och nu ser det ännu värre  ut & känns dessutom värre


Imorgon är det fredag vilket innebär att det är sista dagen på två veckor som jag behöver gå upp klockan 06.00 och mitt alldeles egna hjärta kommer :) Som jag ska kasta kärlek på honom.
Jag är snäll och bakar för tillfället två kladdkakor som jag ska bjuda på till fika imorgon :) "semesterfika" som de brukar uttrycka sig haha, alltid en ursäkt för att äta onyttigt ^^

Hände en olycka på jobbet, därav mitt finger. Så det är tur att jag ska vara ledig nu så att det får vila upp sig lite, precis som jag.
Var ute och övningskörde en runda idag också (egentligen igår med) och tro det eller ej, jag har vågat köra i byn haha. Vilken fjant jag är, men så nervövs :) det jag skulle komma fram till var att jag köpte en ny söt kalender :)

Nu värker fingret något fruktansvärt och dessutom måste jag ta ut mina kakor snar annars blir de brända.
Godkväll!

Avtryck
Postat av: :o)

Uff, vad hände med fingret? :O Ja, nu börjar det likna ett hem. Känns bra!

2008-06-17 @ 10:27:49
URL: http://lillefots.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0