What goes around comes around

Idag hatar jag bara, jag vet inte vad jag ska ta mig till och morgondagen går åt helvete.
Det suger riktigt hårt men det känns inte som att jag kan göra sådär värst mycket åt det med tanke på att andra saker har stått i vägen tidigare, jag har fått lära mig att man ibland måste offra och det gjorde jag nu, vilket resulterar ett helvete istället. Vet inte ens ännu om det är värt det så vad gör jag om det visar sig att det inte var det?
Då går jag nog under.

Gjorde ett försök i att äta kvällsmat men fick inte ner så mycket, jag hatar denna känslan. Ångest blandat med alla de där känslosamma känslorna det är så förbannat jobbigt. Det vänder och vrider, jag vet helt enkelt inte vad jag ska ta mig till och då blir hela situatuionen bara kaotisk.

Har fått några av de bilder som Monika tog på mig & A i helgen på festen då vi aggerade lite fotomodeller. Så duktig är hon och jag avslutar inlägget med en bild :)


Avtryck
Postat av: Angelica

GUUUUUUUUUUUD, det var nog den sötaste bilden jag någonsin sett! (: AWIE!



<3

2008-06-03 @ 00:31:53
URL: http://onda0nda.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jo, förstår. Men det var ingenting utöver det vanliga faktiskt. Dock roligt att se. Söt bild!

2008-06-03 @ 12:38:01
URL: http://lillefots.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0