Back in Skåneland

Det är söndagkväll, klockan passerar strax nio och jag sitter återigen hemma i Osby, alldeles ensam. Eller okej, mamma & pappa är såklart också här, men inte min andra halva. Bussresan gick idag förträffligt snabbt då jag satt och läste min bok "Texter om Kent", läste ca 200 sidor så jag är jävligt stolt över mig själv faktiskt. Var länge sedan jag fann sådan ro. Har bestämt mig för att hitta tillbaka till mitt läs-sinne, så har jag något att fördriva mina dagar med då jag föredrar att vara ensam och slåss med livet så härnäst väntar Stig Larssons triologi, såfort jag är färdig med den påbörjade boken.

Nyduschad ska jag nu fixa lite kvällskäk och därefter bädda ner mig i sängen, ringa mitt hjärta, se på film och invänta sömnen.
Godnatt vänner!


Avtryck
Postat av: Malin

ska lfytta till skåne efter sommaren.. vart boru =)

2008-03-09 @ 21:00:05
URL: http://chakrat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0