En nolla i mängden, försumbar & svag

Och allting föll ihop som ett korthus, men jag blir knappt förvånad längre, det har hänt otaliga gånger den senaste tiden. Jag vill inte ha en sån period igen, vill bara att allt ska lossna nu och att alla hål på vägen ska täppas igen. Men fullt så enkelt är det inte, men med dig vid min sida så klarar jag allt- så att det inte är enkelt spelar inte så stor roll i det hela.

Jag var duktig och tog tag i städandet innan min kära syster klev in genom dörren, så det är nu skinande rent på min lilla våning här ovanför mig :) Dessutom så luktar det förbannat gott också. Jag hade tänkt börja läsa triologin Stig Larsson ikväll, men jag vet inte om detta får vänta. Klockan har nämligen sprungit iväg lite och imorgon måste jag till skolan :/ Dessutom så håller jag för tillfället på med en engelsk bok också (genom skolan), kanske lite dumt att blanda dessa två samman. Har en förmåga att starta saker innan jag avslutar det jag tidigare påbörjat.

Nej, nu ska jag nog snart lägga mig framför tv;n och avverka någon timma innan jag slumrar. Kom dessutom på att jag inte behöver stressa in i duschen för imorgon börjar jag ju halv 1, så jag kan starta dagen med ett morgonbad :)

Nu ska jag iaf avsluta dagen med tv som sagt.
Godnatt!


Avtryck
Postat av: malin

haha ja verkligen =) men jag har aldrig tyckt om kent så jättemycket, men det är ju absolut inte för den där kentstämpeln, utan jag är inte å mycket för svensk musik :) Jag tycker alla ska få lyssna på det som själva vill.. utan att behöva få massa stämplar =) sovit gott? =)

2008-03-20 @ 08:04:15
URL: http://chakrat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0