I will always be your solider

Kändes helkonstigt att stiga upp till ett plingande mobilalarm imorses, det är ju trots allt onsdag och då ska jag egentligen vara ledig- men så var ej falllet idag. Med god min så satte jag mig på min fina cykel klockan kvart över åtta för att ta mig till skolan. Tre timmars tyska är rätt vasst alltså, men tiden rullade iväg måttligt fort och vi fick inte alltför mycket gjort, men vad gör det om hundra år?
Åt lite lunch i matsalen med Amanda & Emmie, efter det visade jag mig på engelskan och cyklade sedan hem då vi annars skulle gått och kollat i skolan i tre timmar, lockande? nej!

För att göra min söta hund glad så gick jag en runda med honom innan jag begav mig till pulsen för att möta Emellie. Min underbara blodsyster Angelica infann sig också på plats efter någon timma, var helt otroligt att träffa henne igen, känns som en evighet sedan sist. Vi pratade på som bara den och spelade även lite biljard :)

Nu har jag packat inför morgondagen och även städat i ordning uppe på min lilla våning. Så härnäst blir det duschen och där efter sängen.
Jag saknar mitt hjärta så det är en väldig tur att vi ses imorgon, för denna veckan har varit lite körig tyvärr!

God kväll kära vänner!

Avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0