Idag är ingen vanlig dag för idag är det MIN födelsedag :)

Åren går fort vill jag lova och ännu en födelsedag har snart passerad, känns lite konstigt att inte vara på hemmaplan men vem vill väl inte få vara med sin hjärtevän? :) I vilket fall så har dagen varit lugn, följde med till Skara för att hämta J's lastbil och därefter kom Tobbe hit så bjöd Christina på mat, eftersom det som sagt är min födelsedag.
Har dessutom fått en massa gratulationer via sms, så tack allesammans :)

Gårdagen var livad vill jag lova, då vi eldade hela dagen ute på revet, jag , Tobbe & Albin. Var faktiskt riktigt rolig även fast jag mest såg mullig ut och sprang med pinnar & brädor fram och tillbaka. ^^
På kvällen blev det film med Rebecca & Andreas.

Ikväll blir det till att kolla allting till Spanien, för imorgon bokar vi om allt fixar sig med betalningen. Dessutom så är det bra på TV ikväll så vi lär bänka oss där :)

Adjö!


Avtryck
Postat av: malin

åh okej okej =) allt bra med dig?

2008-03-24 @ 20:10:43
URL: http://chakrat.blogg.se
Postat av: Jenny

å Grattis i efterskott då :D

2008-03-25 @ 16:21:33
URL: http://medany.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0