Igår, idag, imorgon, föralltid - du & jag

Ytterliggare en helg är passerad nu och veckorna bara springer iväg, i en rasande fart. Även detta veckoslut har jag (som tidigare nämnt) fått spendera tillsammans med min alldeles egna Albin. Gårdagen var trevlig, klockan blev dock alldeles för mycket innan vi kom i säng, med tanke på att vi var tvugna att gå upp i tid imorses.
Men vad gör det om hundra år?

Alldeles precis så duschade jag så nu sitter jag är nyduschad och ska snarast äta lite kvällsmat, men innan dess så ska jag lägga in lite bilder och därefter avsluta kvällen i sängen framför tv:n. Ska även slå A en liten pling också.

Jag smakar uppgiven, helvete.
Godnatt!

Avtryck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0