"Som att jorden går runt solen"

Egentligen så är många saker så självklara att man nästan blir förbannad på sig själv över att man eltar det gång på gång.

Nåväl, godmorgon kära vänner.
Gårdagen blev trevlig, efter GT studio (där allting gick bra) så gick jag & A hem till Tobbe en stund, där han hade sin flickvän på besök. Vid halvtio tiden så skjutsade de oss hem till Calle, där det var livat som aldrig förr "Grannarna ska veta vart de har mig någonstans". Alex var snäll nog att blanda en orgasm till mig, som faktiskt var väldigt god :) Efter besöket hos Calle så gick vi till Rebecca och såg på film. Sen bar det av hemåt, då A hade något ont i sin svullna tunga, haha!

Har legat vakna i sängen någon timma, men först nu har vi gått upp. Ska strax duscha åsådära och efter det ska vi nog ut till KSAB och hjälpa Becca & Anden, men med mitt tempo så lär detta dröja.

Jag har dessutom konstaterat att jag är en periodare, då jag för tillfället skriver som en kratta där knappt orden går ihop och bildar meningar. Ledsamt, men jag skyller på kaoset!

Ha en bra dag.

Avtryck
Postat av: Malin

varför kan han inte äta med tungan? :O nja, jag ska ju iofs plugga med en kompis nu innan gymmet, sen efter gymmet kommer jag vara så slut så jag kommer nog bara sitta och dryga någonstans :D du?

2008-03-08 @ 11:38:07
URL: http://chakrat.blogg.se
Postat av: Malin

oj jösses.. då förstår jag.. dricker man inte typ mest när man ahr piercat sig? =) eller hur länge
håller svullnaden?

2008-03-08 @ 11:42:29
URL: http://chakrat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Du kommer tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0